Toyota ME.WE elektriskā automobiļa koncepcija

Japānas korporācija Toyota sadarbībā ar franču arhitektu Žanu Mariju Maso izveidoja projektu par lētu un videi draudzīgu elektromobili ME.WE.

 Koncepcijas pamatā ir šasija no alumīnija caurulēm, uz kurām ir piestiprināti noņemami polipropilēna virsbūves paneļi. Paneļus var mainīt, lai automašīnai piešķirtu jaunu izskatu. Papildus paneļu krāsas un faktūras maiņai Toyota ME.WE var kļūt par sedanu, pikapu vai kabrioletu, vienlaikus saglabājot visu riteņu piedziņu. Tādējādi trīs dažādu automašīnu vietā daudz izdevīgāk būs iegādāties ME.WE par pieņemamu cenu.Šī elektromobiļa riteņi ir neparasti - tie ir motorriteņi, kas mums jau pazīstami no trīsriteņu Toyota i-ROAD. koncepcija parādīta Ženēvā. Vienīgā atšķirība ir tā, ka ME.WE izmanto četrriteņu motorus. Šī shēma ļauj uzbūvēt elektromobili ar pilnpiedziņu, neizmantojot sarežģītu un smagu pilnpiedziņas transmisiju.Pateicoties šīs koncepcijas izmantošanai, elektroauto ar četriem motora riteņiem un akumulatoru komplektu sver tikai 750 kg , no kuriem 14 kg krīt uz virsbūves paneļiem Konceptauto interjers ilustrē vienkāršības un ilgtspējības tēmu. Grīda un visas salona horizontālās virsmas ir apdarinātas ar videi draudzīgiem bambusa paneļiem. Plašuma sajūta Toyota ME.WE iekšpusē tiek panākta, novietojot vilces litija jonu akumulatorus zem grīdas līmeņa un uzstādot vienkāršu informācijas paneli, kas parāda tikai pašreizējo ātrumu un atlikušo akumulatora jaudu. Lai palielinātu akumulatora darbības laiku, gaisa kondicionēšanas un apkures sistēmas ir paredzētas ekonomiska gaisa sūkņa izmantošanai.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

1227 0 30.01.2023