Ūdeņradis BMW X5 i ūdeņradis Nākamais brauca uz ceļa

BMW aktīvi investē jaunajās tehnoloģijās un elektriskajos transportlīdzekļos. Nesen uz koplietošanas ceļiem parādījās ūdeņraža krosovera BMW X5 i Hydrogen Next testa modelis, kurā šobrīd notiek braukšanas testi. Modelis solās būt ārkārtīgi daudzsološs un, iespējams, mainīs attieksmi pret ūdeņraža transportu sabiedrības domās.

Ja kāds nezina, ūdeņraža kurināmā elementu automašīnas ir tie paši elektriskie transportlīdzekļi, kurus darbina elektromotori. Tomēr tā vietā, lai uzlādētu akumulatoru, ūdeņraža automašīna ir aprīkota ar īpašu ierīci, kas elektrību ražo, oksidējot ūdeņradi.


Šobrīd jau ir vairāki ar ūdeņradi darbināmu vieglo automašīnu sērijveida modeļi. Visspilgtākais piemērs ir Toyota Mirai, kuru veiksmīgi pārdod gan Eiropā, gan ASV. Jauno X5 i Hydrogen Next sola sākt ražot līdz 2022. gada beigām, tāpēc slavenā Bavārijas koncerna dizaineriem vēl ir laiks.

Krosoveram jānodrošina 374 ZS atdeve, kas ir pilnīgi pietiekami, lai ērti brauktu dažādos braukšanas režīmos. Diemžēl jūs nevarat uzkrāt elektrību. Ūdeņradis tiks uzglabāts īpašās oglekļa šķiedras tvertnēs ar spiedienu 700 bar. Kopumā tas ir standarts, kas noteikts ūdeņraža automašīnām.

http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/

1957 0 02.07.2021