Sportiskais Peugeot 9X8 grāvis aizmugurē
Sporta hiperauto Peugeot 9X8, kas šobrīd piedalās Lemānas 24 stundās, turpina aktīvi uzlabot. Hibrīda kupeja zaudēs spārnu, kas ir nopietns solis, ko dizaineri spēra pēc tam, kad modelēja un aprēķināja ķermeņa aerodinamiskos procesus īpaši izstrādātajā programmatūras paketē.
Spārnu Peugeot automašīnas izmantoja gandrīz kopš tā izgudrošanas pagājušā gadsimta 60. gados. Gandrīz katrai Francijas koncerna sacīkšu automašīnai bija šis virsbūves elements, un tās klātbūtne tika uzskatīta par neatzītu nozares standartu.
Tomēr kļūdaini aprēķini ir parādījuši, ka spārna efektivitāte pretestības koeficienta samazināšanā ir vienkārši nenozīmīga, salīdzinot ar gaisa vadiem un racionalizēto virsbūves formu, kas pat izskatās nedaudz netradicionāla jaunajā Peugeot 9X8.
Kopumā Peugeot inženieri zina savu biznesu un veic darbu pieci plus. Par to liecina automašīnas necilie rezultāti sacīkšu trasē, kur tā vairākkārt ieguva godalgotas vietas un bija skatītāju iecienīta. Mēs ceram, ka šī tendence turpināsies arī nākotnē.